måndag 11 januari 2016

VAGN, REAFYND OCH HOPP

Jag blev så glad idag när jag fick ett leveransbesked från Jollyroom; jag hade paket att hämta på Konsum. Woohoo! Vagnen har kommit tänkte jag. Och blev sen lite förvirrad när jag fick ytterligare ett besked om att ett paket från Jollyroom skulle levereras hem till mig. Tisdag, onsdag eller torsdag, mitt val.
Det visade sig att till Konsum hade jag fått åkpåsen jag beställde, samt vagnens sufflett och dyna. Själva vagnen måste jag ta emot här hemma. Det hade jag aldrig fattat när jag beställde. Så imorgon får jag förhoppningsvis vagnen.
Jag fick oxå ett paket från HM idag med några reafynd.
Lite könsneutrala plagg till bebisen. Det är både lite svårt och tråkigt att handla när man inte vad man väntar. Men desto mer ekonomiskt då förstås!
En tröja till Julie (som även fick jeans, strumpbyxor och mössa). Det är ju förstås en jultröja, men jag tyckte den var lite söt, särskilt den sista önskningen. Hon är ju så övertygad om att det är en lillasyster i magen.
En vit åkpåse (minipåse) blev det. Könsneutralt igen, men jag tänker att det kan vara fint i en svart vagn. Om den behövs! Aprilväder kan ju vara hur lurigt som helst.
Och så till sist, den här nyheten kändes ju lite upplyftande idag. Det är ju naturligtvis trams men det inger ju ändå lite hopp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar