torsdag 28 januari 2016

HEL MÅNAD OCH TVÅRÄTTERS

Jag har inte mycket spännande att berätta. Mer än att jag idag gick in i vecka 31 idag
Det går snabbt från torsdag till torsdag tycker jag. Tio veckor kvar. Mer eller mindre. 
Och så lite mat på det;
Fredrik lagade en så grym biff Rydberg på rådjur till middag. Otroligt gott!
Och till premiären av Arkiv X fick vi varsin sån här
Semla med vaniljfyllning. Den var god, men sjukt mäktig.
Och tänk att när morgondagens arbetsdag är gjord (förutsatt att inget sjukdomsrelaterat inträffar), då har jag jobbat en hel månad och kommer såldedes att få en hel månadslön i februari! Har inte jobbat en hel månad sen september. Julie var sjuk två dagar i oktober, vår enda vab under hösten och hittills i år (helt otroligt, jag är tacksam för varje frisk dag), sen är det ju jag själv som varit sjuk under november och december. Tur att jag mår så himla bra nu. Bara väntar på raset, gränsen man kommer till när man bara inte orkar mer. Då ska jag gladeligen gå hem och lägga mig på soffan, men till dess är det jobb som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar