torsdag 21 januari 2016

ULLARED, PANNKAKOR OCH SNABBA VECKOR

Idag på eftermiddagen tog Fredrik med sig Elvira och Rebecca och hoppade på tåget till Flen. Därifrån vidare hem till pappa i Skaresta och imorgon bitti drar de ner till Ullared. Shopping och en natt på hotellet står på agendan. Tjejernas julklapp från morfar alltså. Jag är rätt avis kan man säga. Fredrik har fått en lista med saker jag behöver/vill ha, ska bli spännande att se vad han har med sig hem på lördag.
Jag är hemma med tre barn, som blir två imorgon när Gustav byter till pappa. Jag kan inte ens minnas när jag sov ensam med barn senast. Har nog aldrig hänt sen Julie föddes, och jag gillar det inte jättemycket. Saknar min man!
Till middag lagade vi pannkakor. Det var ett riktigt teamwork, Julie gjorde smeten och Gustav stekte.
Fantastiskt bra bild...men mysigt var det.
Idag går jag även in i vecka 30, tycker att det går ganska snabbt mellan veckobytena nu. Det är väl så så länge man jobbar kanske. Nu är ju slutet av januari nära, som jag satt som första mål på jobbet, och jag ser inga problem med att ta ett par veckor in i februari. Om ryggen håller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar