lördag 2 januari 2016

THE LAST OF

Igår, på årets första dag, åkte jag och Elvira hem till mamma och Göran på eftermiddagen. Där blev det chill i soffan, hemlagad pizza och framför allt filmpremiär.
Elvira gillar Beck-filmerna, och även om jag inte är nåt stort fan så var det ju lite spännande med den här premiären av nya filmen Gunvald, Persbrandts sista Beck-film.
Jag ska inte spoila nåt, men nån höjdare var det inte direkt... Men vi hade en mysig kväll. Jag åkte hem efter filmen och Elvira stannade kvar över natten.
Idag är det jag och mina tjejer hemma. Fredrik tog sina stora barn på bio (Star Wars - zzznark) och Gustav är ute på egna äventyr.
Vi tog en pulkatur till Konsum för att köpa lördagsgodis och sen städade jag bort julgranen - riktigt skönt. Den är mysig att ta fram men lika befriande att plocka undan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar