lördag 23 januari 2016

HAUL

Efter att ha startat sin bilresa tidigt imorse kom Ullaredsresenärerna hem på eftermiddagen. Fullastade med shopping. Tjejerna hade köpt massvis med bra grejer och de visade naturligtvis upp varenda liten pryl.
Lilla shoppingkassen...
Stolt över min lilla shoppare, hon är så bra på att välja grejer!
Och det är min man också! Han hade köpt i princip allt på min önskelista, plus en massa överraskningar.
Kläder till Julie
Barnvagnshänge
Supersöt och gosig filt till bebis
Och en massa annat i det här berget av grejer. Han har blivit riktigt såld på Ullared, precis som jag trodde.
Något som han säkert kommer ångra att han köpte till mig är den här onepiecen. För jag ser ut som en teletubby men den är vansinnigt bekväm och jag kommer med största säkerhet använda den alldeles för mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar