onsdag 16 december 2015

VILA, UTFLYKT OCH C-VITAMIN

Det här blev min sista vilodag, imorgon ska jag gå och jobba igen har jag tänkt. Jag hade kunnat ge det veckan ut, jag är inte heeeelt hundra, men jag orkar inte vänta. 
Idag fick även Julie vara hemma, inte för att hon är sjuk på något vis, utan för att vila. Vi behövde ta en sväng till Solna på kvällen och det skulle hon inte orkat efter en dag på förskolan.
Så hon har mest chillat idag, allra mest i sin nya säng. Hon älskar den och längtar efter att få sova i den på riktigt.
När Fredde slutade jobba åkte vi till Solna. Fredrik behövde förnya sitt id, och eftersom hans gamla redan gått ut behövde jag följa med för att intyga hans identitet. Så vi fick en liten utflykt.
Sen blev det svennemiddag på Burger King, till Julies stora glädje. Vi tog ett varv på Lekia också och köpte några julklappar och kalaspresenter. Julie ska på sitt första kompiskalas på söndag. På Andys lekland av alla ställen. Det blir nog skoj.
Sen drog vi hem och lyckades hålla Jullan vaken på bussen. Nu sover hon gott och det ska jag också göra snart. Ladda för morgondagen.
Ska dra i mig den här först. En lime, en citron och två clementiner, i flytande form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar