tisdag 15 december 2015

MVC, APT OCH NY SÄNG

Ny dag, nytt väntrum.
Idag gjorde jag min första ordentliga besiktning på mvc efter inskrivningen i v 12 (v 24 nu). Den gick alldeles utmärkt. Jag är faktiskt förvånad själv. Trodde jag skulle ha dåligt järnvärde, men det var faktiskt högre nu än vid inskrivningen. Blodtryck och blodsocker var bra samt storleken på bebisen. Fick höra hjärtljuden för första gången, de låg på 144/147 och det lät så fint. 
Så nu vill jag bara bli av med den här luftrörsinfektionen och sen finns alla förutsättningar för att jag ska kunna jobba ett par månader till. Efter mvc åkte jag till jobbet för personalmöte och hade då också ett litet samtal med chefen där hon ville veta mina planer för framtiden. Det är ju rätt svårt att planera i mitt tillstånd men jag var tydlig med att min ambition och önskan är att jobba januari och februari. Jag hoppas verkligen kunna göra det.

När jag kom hem stod Julies nya säng i vardagsrummet.
Så otroligt söt! Som en docksäng, fast till en riktig liten människa. Nu längtar jag ännu mer efter att få göra iordning i nya sovrummen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar