onsdag 9 december 2015

MINA TJEJER

Det är så fint med Facebook och hur man dagligen blir serverad gamla minnen där.
Idag ploppade den här bilden upp. Denna dag, för tre år sen. Mina tjejer. Mina underbara tjejer.
Den här dök upp bara någon dag tillbaka. Deep in conversation. På den tiden Julie hade bebisbulliga kinder.
Den här bilden tog jag igår. De är så glada i varandra och jag älskar att se den kärlek och glädje de delar.
Mina tjejer.
Så kan jag inte låta bli att undra; kommer "mina tjejer" alltid vara två, eller kommer en tredje att ansluta i april? Eller kommer min kvartett att delas upp i två pojkar och två flickor?
Jag är så otroligt nyfiken på vem som ligger därinne och buffar på uppmärksamhet! 
Tur att jag kan vara så säker på, att hur det än blir, vem det än blir, så blir det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar