måndag 23 januari 2017

TITTA OCH LYSSNA

Idag skulle det visst ha kommit en sotare och frälst vår ventilation. Dvs rensat rören för första gången på troligtvis forever. Men det kom ingen sotare (ringde på kvällen och bokade in sig imorgon istället) tur då att Petra poppade över på en fika och lite välbehövligt tjejsnack istället. Det spelar ingen roll hur länge vi sitter, pratet tar aldrig slut. Vi har ju några barn mellan oss att avhandla till exempel! Det var trevligt!
Jag har bara tagit en enda bild idag och det är denna;
Det är svårt att fota mat, men det här var så sjukt gott! Torskrygg och rårakor med löjrom, stabil måndagsmiddag. Det är så nice att vara gift med en fiskhandlare! 
Julie satte sig vid middagsbordet och frågade var "alla andra" var. Hon tycker att det är så tomt och tråkigt här utan alla sina storasyskon. Det är verkligen kontraster mellan veckorna och saknaden är stor. Tur att tiden går så fort och de snart är här igen.

Nu ska jag lägga mig och kolla på senaste avsnittet av norska Valkyrien. Jag har inte helt dömt ut den serien än men den börjar hänga lite löst, får se om jag fortsätter. Och skulle jag inte somna under avsnittet så ska jag lyssna på senaste Creepypodden sen. Good times!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar