tisdag 31 januari 2017

LÄRA-GÅ OCH OUTFITS

Elvira har ett helt fantastiskt tålamod med Freja och ett engagemang som ingen annan. Det var hon som idogt tränade och till sist lärde henne att krypa genom att lägga sin mobil framför Freja och låta henne jaga den. 
Nu har hon bestämt sig för att träna Freja att lära sig gå och de börjar med lära-gå-vagnen. De har tragglat ett tag och idag knäckte hon koden och det släppte äntligen.
Jag lyckades fota en helt underbar bildsekvens.
Lite suddigt dock för jag var lite ivrig att få med det här ögonblicket. Elvira startar iväg henne...
...hon vågar knappt tro att det är sant...
...och blir så glad!
Och ännu mera glad! Alltså den här ungen, hon är ju så jäkla rolig. Och vilken tur hon har som har syskon som bryr sig så mycket om henne, mina hjärtan!

En lyckans dag även för Julie. Jag fyndade en ny Elsa-klänning i säljgruppen på Facebook och överraskade med när vi kom hem från förskolan idag. Hon blev så glad!
Själv lekte jag skogshuggare hela dagen och var inte ett dugg ledsen för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar