lördag 14 januari 2017

OM IGÅR

Det har visst hunnit bli söndag innan jag hunnit skriva nåt om lördagen. Fredde och jag kollade på Dead pool. Jag fullkomligt avskyr all form av Marvelfilm, superhjältar och sån jox. Men den här var faktiskt helt okej. Fredrik skiner ju alltid upp lite extra och får nåt fuktigt i blicken när han tittar på Ryan Reynolds, hans manliga frikort. Vi har inte riktigt samma smak...

Jullan är nattad uppe hos Elvira ikväll igen, till hennes stora glädje. Elvira skulle haft kompisar på övernattning men det blev inställt så Julie fick vara sällskap istället. De är så söta när de ligger där uppe och gosar.
Gustav sover hos en kompis. Har fått rapport om att de har kommit hem och klarat nykterhetskontrollen, ordning och reda.

Vi har haft en soft lördag. Marlene kom över på förmiddagen för att klippa Fredde.
Det var på tiden. Han kan tydligen inte ha tofsar som sticker ut kring fiskhandlarmössan.
Även Julie fick en ordentlig klippning. Hennes hår var riktigt långt och lite slitet och det går inte särskilt bra ihop med hennes hårborstningsfobi. Hon blev så fin i sin nya kortare frissa.
Mattias och Elina har hängt med oss under större delen av dagen.
Vi hade en massa köttfärssås kvar från gårdagens middag. Den använde Fredrik som fyllning i helt episka pizzabullar som han bakade. Det var väl ungefär vad som hänt idag. Imorgon har min man tagit ett extrapass på jobbet så det blir jag och kidsen, men det är vi bra på! 
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar