tisdag 17 januari 2017

ÖNSKELISTA

Idag fick jag gå och hämta Julie själv, alltså utan Freja. Det var mysigt, att få en liten egen stund att prata bara hon och jag. Det blir lätt en liten flock av nyfikna barn som samlas runt Freja i vagnen när vi rullar in på gården, men nu kunde jag smyga lite mer och få prata bara med Julie.
Freja var hemma och hade en liten snoos-stund med mormor under tiden. 
Annars är allt lugnt och som vanligt här. Igår hade vi pappa här och Julie nyttjade det till max. Hon fick morfar att fixa ett bad åt henne, leka kurragömma, natta henne, och showa en hel massa. Morfar är poppis! 
Det finslipades också på planerna inför helgen. Pappa, Fredrik, mamma, Göran, Elvira, Rebecca och Milton ska åka till Ullared i gryningen på lördag. Det är en repris (med några fler deltagare) på förra årets resa, de ska shoppa och bo på hotellet och är hemma igen söndag kväll. Ska bli spännande att se vad de får för sina ihopsparade pengar den här gången! Det ska även bli spännande att se om Fredrik hittar nåt av det jag skrivit på min lilla önskelista...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar