torsdag 31 mars 2016

HÅLL TUMMARNA

Den sista veckan (förhoppningsvis!) har inletts. Det känns. Min kropp och mitt sinne är båda rätt färdiga med det här nu. Jag känner hur jag försvinner mer och mer in i mig själv och jag blir mer och mer otrevlig, jag orkar inte riktigt redogöra för hur jag mår och vad jag känner, om jag känner nåt. Jag känner massor, det gör ont som fan, men inte på rätt sätt.
Hade koll hos barnmorskan idag och det gick så klart alldeles utmärkt. Hoppades på lite sämre värden idag för att bättra på mina odds inför morgondagens bedömning på KS. Jag talade om att jag var rädd för att det inte blir nån igångsättning, för att jag mått för bra och hon kunde nog hålla med om det. Hon tyckte dock att jag skulle överdriva lite imorrn för att få till det här. Hoppas, hoppas...
Så nu ska jag gå och lägga mig och ladda för att vara ett gammalt risigt preggo imorrn. Håll tummarna.
Den här bilden dök upp bland mina Facebook-minnen idag. Påsk i Skaresta 2013. Tänk att hon haft såna kinder, min lilla kråka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar