måndag 28 mars 2016

GNÄLL OCH SOL

Om jag ska skriva nåt idag så blir det bara en massa gravidgnäll, så jag bör nog låta bli. Kan bara konstatera att kroppen är färdig med det här nu och nu går det bara utför. Jag har väldigt mycket ont, gissar att i alla fall en del av det är förvärkar och jag upplever att jag börjar samla vatten och bli svullen nu. Åh, den underbara sista tiden!

Men annars har det ju varit en helt underbar vårdag idag. Vi har varit ute och försökt göra lite nytta. Rensat Julies sandlåda och städat ur och fixat lekstugan. Möblat lite på uteplatserna och grillat korv tillsammans med mamma och Göran. Sen soffläge. Det fick räcka för mig för den här dagen.
Fredde, Elvira och Rebecca sitter i köket och spelar spel nu och jag ska snart förflytta mig själv till sängen istället. Planen är att Julie ska till förskolan imorgon, tror att hon skulle behöva det, lite mat (där äter hon faktiskt) och lite vettig utevistelse skulle göra henne gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar