lördag 12 mars 2016

SOL OCH ANNAN GLÄDJE

Oh lovely day! Som man har längtat efter sånt här underbart väder! Jag och mina tjejer tog en promenad, man blir ju glad ända in i själen av att få vistas ute i sol och värme efter den här evighetslånga kylan.
När vi kom hem plockade vi fram utemöblerna till baksidan och satte oss där i solgasset och lunchade.
Så otroligt skönt!
Världsmästarlunch...så blir det när kocken är upptagen (han har en skrivardag, han måste ju få klart sin bok och bli firad bästsäljarförfattare snart). 

Sen tog jag en tur över till kusin Danne och Malin för att hämta en bedside crib till bebis, plus babysitter och babynest. Börjar få klart det mesta nu. Ska visa sängen på bild när jag bäddat och fixat till, den är jättefin och helt perfekt.
Den supersnygga skötväskan jag la upp häromdagen är beställd och på väg för övrigt. Det gick inte att låta bli!

Om en stund ska vi packa ihop oss och åka ner till Färjestaden för middag och mello med mormor och Göran. Det blir mysigt! Och skönt att komma hemifrån en stund. 
Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar