måndag 21 mars 2016

KÄNNINGAR OCH KLIPP

När jag lämnat Julie på förskolan idag (hon mår helt bra) så gick jag upp till jobbet för att lämna mitt sjukintyg till chefen. Hon var dock inte där, men jag blev kvar fram till lunchtid och hann prata massor av goja med min fina kollega Nettan samt kramas med härliga barn. Det kändes så bra och jag fick en riktig energiladdning av den här förmiddagen.
Hämtade Julie tillsammans med Fredde på eftermiddagen, hon var pigg och glad och hade varit ute nästan hela dagen. Sen hann vi bara gå typ fem steg innan hon blev förbannad över en videkisse som hon tappat och sen skrek hon precis hela vägen hem. Det är vår ljuvliga treåring det!
Som tur var hade hon blivit på betydligt bättre humör när morfar dök upp till middagstid. 
Och ännu bättre blev det när han tog henne med till Konsum för att köpa alldeles för många Kinderegg och jordgubbar. Lycka!

Det är många som frågar nu om jag "har känningar", om det är nåt på g, osv. Det hör ju till såhär mot slutet. Under helgen fick jag en del sammandragningar och molvärk på kvällarna vid läggdags. Men det ville jag inte alls gå med på, det passade inte när Julie var sjuk och Stellan kanske ligger fel, så jag körde vetevärmare och vila och det gjorde susen. Och nu är allt så lugnt så. Han ligger nog kvar till april.
Det tog sin lilla tid, men idag fick jag hem galonstället som jag klippte på Tradera. Man vet ju inte riktigt skicket förrän man får syna plaggen själv, men jäklar vad nöjd jag är med att ha lagt 175kr på det här stället! Det var i jättefint skick, och storleksmässigt kommer det hålla länge. Kul när man gör klipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar