tisdag 8 mars 2016

FOGAR, TORTELLINI OCH PUSHPRESSIE

En seg rackarns dag idag. Jag har varvat vila med lite städning. Har mått rätt bra i fogarna sen jag slutade jobba, men nu börjar de kännas av ordentligt bara jag tar en liten promenad.
Var upp en sväng på jobbet på eftermiddagen, fyllde i tidrapporter och kramade på lite barn. Det var mysigt. Sen hämtade jag Julie tillsammans med mamma, det hade Jullan sett fram emot. Och när mormor är med får man tydligen gå till Konsum och köpa glass, det är sen gammalt. Så det gjorde vi.
Fredde lagade grymt god middag idag. Jag är ju sällan sugen på varm mat, men dagens var kanon. Tortellini som han rörde ihop med ostsås, stekta kryddiga korvskivor, färska cocktailtomater och parmesanost. Så gott! Borde ha tagit en bild...
Jollyroom skickar mail om sin rea och där hittade jag massor av fina saker. Den här skötväskan bland annat. Typ det sista jag har kvar på listan över saker att införskaffa innan bebis. Tyckte den här var så fantastiskt fin och skulle hänga så fint på min svarta vagn. Talade om för Fredrik att jag önskar mig den. En perfekt push-present! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar