söndag 20 mars 2016

HÅLLA TUMMARNA

Hipp hurra, Jullan har mått bättre idag! Så otroligt skönt för henne. Dessutom insåg hon vid lunchtid att det var en bra idé att faktiskt börja äta mat. Och det gjorde susen kan man säga. Hon åt lunch, hon har ätit frukt, helt okej med middag och efter det ville hon ha en mjuk smörgås (händer i princip aldrig) och sen har hon varit en helt ljuvligt glad liten tjej resten av kvällen. Hon kunde till och med själv hålla med om reflektionen att hon inte var arg och trött längre eftersom hon ätit mat. Sen att hon var så pigg att hon var vaken nästan ända till 22, det gör mig inget alls i det här fallet. 
Lugn dag annars. Jag åkte och handlade en sväng med mamma och Göran. Fixade alla påskägg och lite annat. När jag kom hem igen var Mattis, Bella och Elina här på en snabbvisit. Kul att ses en sväng, hoppas det blir lite längre till påskhelgen. Den ska vi fira i Färjestaden har vi tänkt. Det enda som kan hindra det är väl Stellan, men han verkar ta det chill där inne i magen. Nu i veckan har jag ultraljud, plus att jag väntar på kallelse till ett så kallat bedömningssamtal på KS inför ingångsättningen. Så nu håller vi tummarna för fortsatt friska barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar