onsdag 10 februari 2016

TRÅKIG, GNÄLL OCH LÄNGTAN

Jag är så tråkig just nu, men jag fullkomligt älskar att gå och lägga mig klockan nio på kvällen. Jag somnar inte, utan läser alla mina favoritbloggar, bloggar lite själv och kollar på nån serie. Men jag längtar liksom bara till sängen. Somnar gör jag runt tolv, och sen springer jag på toaletten ungefär en gång i timmen fram till klockan sex när klockan ringer. Det är ingen vidare sömnkvalitet det. Men en bra uppvärmning inför vaknätter förstås.
Svinigt ont av foglossning idag. Har badat och fått massage av min fina man, men känslan av betongbälte runt svanken sitter kvar. Jullans hosta och halsrossel tycks jag ha fått ta över också. Gnäll och gnäll och gnäll...
Mamma och Göran kom hit och umgicks med oss efter jobbet idag. Mamma lagade sina goda kycklingfajitas, väldigt trevligt!
Näst sista dagen på jobbet imorgon. Konstig känsla, verkligen nedräkning. Längtar massor till fredag för att få hem mina stora barn också. Ibland är det exta svårt att inte ha dom hos sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar