torsdag 4 februari 2016

SYSKONKÄRLEK, BÄCKENSYSTEM OCH FIKA DELUXE

Det här är bland det finaste jag vet! Kärlek mellan mina barn. Jag blir så varm och lycklig när de är gosiga och kärleksfulla med varandra.
Jag älskar dig, du är min baby, säger Julie och pysslar om sin bror. Den bästa underhållning jag vet. Tänk att jag snart får en till till mitt gäng. Svindlande.
Jobbat idag och tyckte att jag tog det hyfsat lugnt men kunde ändå knappt gå när det var dags att gå hem. Får ont i hela bäckensystemet (eller hur man nu ska beskriva det) och har sjukt tryck neråt. Känns som att den här ungen skulle kunna komma nu. Meeeen det kommer den inte göra. Vecka 32 idag, så med mina mått är det ju bara tio veckor kvar nu...
Mamma och Göran kom över på torsdagsmys med alldeles för mycket fika med sig. Vaniljsemlor, hallon, jordgubbar och cocosbollar. Tur att man är bra på att stå emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar