söndag 31 maj 2015

VÄRLDENS BÄSTA

Den här helgens hjälte, precis som för övrigt i mitt liv, är såklart Fredrik. Han har lagat grymma stormiddagar både fredag, lördag och idag. Vi är en stor familj, så vi är många i vanliga fall, men fredag och lördag hade vi Marlene, Marika och Dennis här, och idag bjöd vi mamma och Göran på morsdagsmiddag.
En del av gårdagens grillbuffé.
Idag var det mer rustikt med en grektouch.
Efter den italienska förrätten med tillhörande bubbel. Ingen vilohelg alltså för min man, jag är så lycklig som har honom!
Såhär spenderade jag annars en del av lördagen, bakluckeloppis på gamla Råsunda tillsammans med mamma och min moster Mia. Det var en trevlig tillställning, ända tills detta hände...
Hällregnet. Vi höll ut en stund, sen gav vi upp. Jag hann tjäna en dryg femhundring och det var ju välkommet! Gör gärna om det, helst i sol.
Imorse vaknade jag av att Julie och Fredrik stod i köket och bakade scones. Sen bjöds jag på finfrulle och kärlekschoklad. För att just jag är världens bästa mamma. Tänka sig det! 
Tur då att jag har världens bästa familj to match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar