tisdag 26 maj 2015

DOPP

Idag var vi hemma den där "extradagen", Julie är feberfri och så gott som sig själv igen. 
Vi gick upp i skogen en sväng för att testa orken. Det var världens liv bland fåglar och ekorrar och insekter och myggor som man kan se på bilden. Härligt med sommar!
Innan middagen tog jag min PW och då fick loppan gå en stund till lekparken med Fredrik.
Han tar så fina bilder min man!
Man kan tro att det inte är nån svår match med ett så sött objekt, men hon är hopplöst svår att fota. Så jag är glad när Fredde skickar över fina bilder.
Imorgon går vi tillbaka till våra förskolor, jag och Julie. Sen är hennes stängd för studiedagar torsdag och fredag. Då har jag och Fredrik tagit varsin semesterdag. Jag har fredagen, så jag kommer alltså bara att jobba onsdag och torsdag den här veckan. Så kan det gå.

Elvira och Rebecca, de tokstollarna var just nere på stranden och tog årets första dopp i sjön. Galet. Vid tredje doppet kändes det skönt meddelade Elvira. Men jag tvivlar...

Nu blir det lite värdelös tv innan sovdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar