torsdag 28 maj 2015

TJATTER

Hej-hej, hallå dagboken!
Idag har jag arbetat veckans andra och sista dag. Imorgon har jag semester pga studiedag hos Jullan. Fredde var hemma med henne idag och de gjorde en lång utflykt till Västberga för att kolla in Miltons nya skola. Ett stort äventyr för min lilla lantis, buss, tunnelbana och tvärbana tur och retur. Inte konstigt att hon var ett utmattat litet argmonster när hon kom hem!
Jag roddade middag och tvättstuga och Fredrik drog iväg och storhandlade.
Och kom hem med rosor till mig! For no reason, annat än att vi är så vansinnigt kära och lyckliga! Han är så fin, och vad glad man blir av såna spontana grejer.

Hämtade ut ett paket från H&M idag också (även idag morrade personalen i kassan - jag måste verkligen skaffa nytt id med rätt efternamn!)
I paketet fanns shorts till mig och alla flickorna i familjen (mina är så klart de trista grå).
Och lite annat smått och gott till Julie. När hon slutat vara arg provade hon igenom alltihop.
Min fina lilla pajas! Fredrik tyckte att vattenmelonshortsen var fruktansvärda, jag tyckte att de var söta!
Nu ska jag fortsätta sträckläsa min fantastiskt spännande och otäcka bok. Tjipptjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar