onsdag 20 maj 2015

VIN

Jag vill ju blogga, men det får lov att bli endast ett par rader. Jag har grym huvudvärk. Kan eventuellt bero på att det känns som om jag har jordens förkylning på gång. Men det kan även bero på att jag, Fredde och mamma haft grill- och rödvinskväll. Med betoning på vin, även om köttet också var gott. Det är fint att unna sig såna kvällar ibland, ibland såhär mitt i veckan till och med!

För övrigt idag var jag en sväng till vårdcentralen för att kolla upp ett eksem som Julie har, inga konstigheter bara att behandla som vanligt. På eftermiddagen åkte jag en tur till centrum för att köpa 2-årspresent samt present till Julies favofröken som slutar för att föda barn. Och vin, som det nu blev.
Köpte även två tishor till Fredrik och det här söta sommarsetet till Jullan. Inget alls till mig själv. 
Nu ska jag läsa mig till sömns. Imorgon vabbar jag för att ta med Julie till stamningslogoped i Solna. Det blir förhoppningsvis en trevlig utflykt.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar