onsdag 4 mars 2015

EN ONSDAG

Bjuder på bilder från dagen, då jag tyvärr är alldeles för sliten för utsvävande text.
På väg till förskolan med nya favvisarna i famnen. Vid hämtning fick jag sen veta att hon inte släppt dem på hela dagen. Elsa och Anna hade alltså varit med på samling, vila, blöjbyten och alla måltider. Fin personal som tillåter detta, och det var en sprudlande glad unge jag hämtade.
Jag hämtade Elvira i skolan först och de här två brudarna sjöng hela vägen hem. Let it goooo och Bä bä vita lamm gick på restaurang är favoriter. Och vårkänsla när vi för första gången lät overallen hänga kvar och tog jackan på vägen hem.
Jag slutade klockan 13 idag så innan jag hämtade barnen hann jag med gymmet. Alltid skönast att ha det gjort innan kvällen. Jag blir akut slö och hemmakär så fort jag kommer hem.
Fredde skulle iväg på möte vid 18 men innan dess (och middagen) hann vi möblera om i sovrummet. Ingen vidare bild det här, men vi vände på precis allting. Och Fredrik var en hjälte och dammsög varenda liten detalj och möbeldel. Jag vet att vårt rum är hopplöst övermöblerat, men så är det att vara trångbodda. Bara att gilla läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar