lördag 21 mars 2015

DEPP OCH PEPP

Idag när jag vaknade blev jag först väldigt deprimerad av det här
Så oerhört onödigt med snö.
Men jag var ändå glad över det här
Julie sov längre än mig! Jag fick ligga och vänta på att hon skulle vakna, det var mysigt! Och jätteskönt då jag ägnat stora delar av natten åt hostande. Vi hade båda kladdiga ögon när vi vaknade men det är bättre idag.
Efter frukost och dusch, och annat nödvändigt när man ska utgöra sig för att vara frisk för att man helt enkelt inte orkar vara sjuk längre, tog jag med Milton och Rebecca på en liten utflykt. Vi åkte först till nyöppnade Godisbolaget i Ulvsunda. 
Och herregud. Där fanns ju för mycket godis. Jag blev helt handlingsförlamad först.
Men fyllde sen en liten burk till mig och Fredde. Försökte välja sånt som jag inte prövat förut. Det var inte så svårt.
På hemvägen stannade vi på Ekerö. Tog en sväng på Apoteket, systemet och KappAhl för lite nödvändigheter. Köpte vin trots att jag i nuläget inte är det minsta sugen, jag är yr och svag och jävlig ändå. Men vem vet, plötsligt kanske jag blir frisk och cravar ett glas vitt. Hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar