tisdag 10 februari 2015

SLITEN

Trött som ett as idag. Men vi har haft en mysig eftermiddag och kväll.
Idag hämtade jag Julie på förskolan. Det gör annars nästan alltid Fredrik. Hon blev väldigt glad över det i alla fall och vi tog en promenad hem. Hon är här iklädd den badhanduk hon envisades med att ta med sig till dagis imorse. Hon är noga med detaljerna.
Gick direkt hem och stoppade Jullan i badet. Något som jag tippade att hon inte skulle orka med efter middagen idag. Idag var det nämligen inplanerat middag på Nästgården tillsammans med morfar, Marika, Marlene, Dennis, mormor och Göran.
Det var trevligt! Och Jullan höll sig på hyfsat humör. 
Vi tog en fika hemma hos oss efteråt och sen var det nattning. Jag vaknade av att Elvira ringde för att säga godnatt. Jag som aldrig brukar somna vid nattning...sliten idag.
Så nu gör jag slut på den här dagen! Hoppas kunna tanka lite ny energi till imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar