onsdag 25 februari 2015

GYM OCH ÖVERRASKNINGAR

Idag hade jag en helt ljuvlig förmiddag på jobbet. Vi kör lite sportlovsmys den här veckan och idag tog jag och två kollegor (varav den ena är min syster) med tio barn till skogen vid vattentornet. Där lekte vi och grillade korv till lunch i helt underbart vårväder!
Kom tillbaka till förskolan lagom till jag skulle sluta vid ett. Då var det raka spåret till gymmet där jag mötte upp Gustav och Elvira. De hade idag inbokad introduktion med Nettan, nu ska vi äntligen få träna tillsammans alla tre!
Elvira och Nettan, som är så grym på det hon gör. Elvira har gått hos Nettan ett tag nu och fått massage och akupunktur för sin migrän. Det har funkat jättebra och nu ska hon lägga till lite träning också.
De var superduktiga och riktigt taggade. Nu hoppas jag att de ska ge mig den där sparken jag behöver så att vi kommer dit och tränar ett par gånger i veckan.
Kul också att kunna kombinera träning med att få umgås med barnen.
Efter gymmet och en snabbdusch var jag sen tillbaka på jobbet för ett litet samtal innan jag fick gå hem på riktigt.
Där väntade Fredrik och Julie, och jag fick rosor och en bok av min älskade man - vilken dag!
Och inte nog med det, mamma och Göran kom förbi och de hade med sig kebabmiddag till oss allihop. Men bäst av allt...
...var överraskningen till Julie; äntligen fick hon egen Minion! Hon blev så lycklig! Den blinkar och gör en massa (jobbiga) ljud, men vad gör det, hon kramade den så ömt och nu sover hon gott med den i sängen. Det kommer garanterat bli en fight om att ta med den till förskolan imorgon...
Hon fick även de jättefina leopardkläderna hon har på sig på bilden. Hon är lyckligt lottad som har så många som skämmer bort henne!
Redan torsdag imorgon, veckan bara flyger iväg. På fredag är barnen tillbaka och på lördag och söndag väntar roligheter i Globen för min del - can't wait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar