torsdag 19 februari 2015

KALAS OCH PRILLIGA BARN

Glad man blir när man skrivit ett långt inlägg som bara försvinner när det ska publiceras. Trodde man hade nån sorts backup här, men inte...
Så det får bli en förkortad version nu. Idag har jag vabbat vidare, börjar bli lite långsamt nu.
Mina söta tjejer imorse. 
Julie mår klart bättre nu. Här har hon till exempel snott min skål med filmjölk och slevar i sig.
Vi önskade också fritt ur H&M-katalogen idag. Jag önskade mycket, Julie ville bara ha Minion-tishorna. Från pojkavdelningen. Tydligen är det bara killar som gillar Minioner.
Idag var det inget vanligt torsdagsmys, idag firade vi Görans födelsedag (som var i tisdags) med middag...
och tårta. Jättemysigt! Alla barn var lagom prilliga vid läggdags men nu är alla nedstoppade i sina sängar.
Veckorna går alldeles för fort och imorgon flyttar Gustav och Elvira över till pappa för sportlovsvecka. Och jag bryter min vab vid 13 och går upp jobbar till 18. Sen är det helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar