onsdag 4 februari 2015

MYSFIKA OCH TROTS

Idag tog jag med mig Julie hem till Petra och Nowali när jag slutade klockan ett. Vi blev bjudna på gott fika och hann snacka en massa skit medan tjejerna lekte. Elvira kom och gjorde oss sällskap efter skolan också.
Jag hade även turen att få prova och låna hem en massa snygga kläder. Vi ska på en festlig tillställning på lördag och jag är i stort behov av nåt nytt roligt att ha på mig, och sånt fanns det mycket av i Petras garderob. Min exman har verkligen världens bästa sambo! :)
Våra tjejer äter glass och bär <3

Elvira hann sen bara hem och vända innan hon och Rebecca drog iväg till Allhallen och kvällens skridskodisco. De åt middag där och var borta nästan hela kvällen. De är bra på att aktivera sig de där två.
Själv har jag tampats vidare med supertrotsig två-åring och kemi på årskurs sju-nivå. Och jag vet faktiskt inte vilket som fick mig att känna mest frustration över min egen oförmåga. Vad jag dock vet är att denna kväll är över redan nu, jag är slut som artist och ska sova.
Imorgon är säkert en bättre dag. Alla veckans läxor är gjorda och Julie är förhoppningsvis på bättre humör efter en dag på förskolan och lite vettiga rutiner.

Over n out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar