torsdag 12 februari 2015

BÄSTA SORTEN

Idag lagade jag middag. Det händer inte ofta vill jag lova! Och eftersom jag misslyckades kapitalt idag lär det dröja extra länge till nästa gång.
Jag vet att jag är bortskämd med Fredrik som lagar all mat här, men det känns ju helt fel att jag ska göra det när han är så vansinnigt mycket bättre.
Jag gjorde en paj med broccoli, bacon, tomat och mozzarella. Den ser okej ut...men var aningen blöt och rätt smaklös. 
Efter middagen ringde mamma och frågade om de fick komma och fika (Göran får lätt Julie-abstinens), och det var ju en dum fråga! 
De kom med massor av bär och glass och ingen blev ledsen för det! 
Särskilt inte Julie som fick mysa med mormor. De läste sagor och sen hade hon sångföreställning. Julie alltså, inte mormor.
Imorgon är det bästa sortens fredag, barnen kommer! Pratade just med Elvira och hon sammanfattade; jag längtar SÅ mycket! Det är helg och mammavecka!
Underbara unge <3
Och Julie ringde till Gustav tidigare ikväll för att fråga om han kunde köpa godis till henne. Hon börjar lära sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar