torsdag 5 februari 2015

MYS, VIN OCH COUNTRY

Tänkte att jag var för trött för att blogga ikväll och skulle hoppa över det. Men jag ångrade mig!
Idag var det Gustavs tur att vara hemma med råförkylning. Ingen feber men tonvis med snor och ont i halsen. Får se hur han gör imorgon.
Men alla andra var friska och på plats idag. Julie var ingen dröm imorse precis, trött och hes och på ett jäkla humör. Men när man närmar sig dagis så försvinner det dåliga humöret alltid som genom magi. Talade om för hennes fröken att hon verkade lite hängig och att de skulle ringa om det var så att hon inte orkade med sin dag på förskolan. Men ingen ringde och hon hade haft en toppendag visade det sig när Fredde hämtade. Skönt!
Torsdag idag, och mina stora barns sista kväll här innan de byter till pappa. Då är det alltid torsdagsmys med mormor och Göran som gäller. Fredrik lagade jättegoda kycklingspett till middag och mamma kom med grejer till marängsuisse efter önskemål.
Julie fick lite grädde innan det var dags att hoppa i säng.
Mamma hade med sig lite torsdagsmys till de vuxna också! Den vänstra var grymt god! Rekommenderas starkt.
Vi fick lite feeling, jag och mamma, och helt plötsligt hade vi bokat det här.
Tvådagars konsert i Globen med grymma countryartister! Jag är så otroligt lycklig för detta! Kommer att bli bland det största jag upplevt i musikväg! Och 28 februari/1 mars är ju inte heller långt bort i tiden! :)

Summerar den här torsdagen som en grymt bra sådan! Helgen får gärna fortsätta i samma anda.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar