söndag 1 februari 2015

RYNKOR OCH VAB - HÄRLIG MÅNDAG

Gick upp för en timme sen, tittade mig i spegeln under badrumslampans obarmhärtiga ljus. Under ögonen upptäckte jag ett helt gäng små rynkor som jag aldrig sett förut. Underbart... Kanske kan de bero på att Julie (och således även jag) var vaken fram till halv tre inatt, men allra mest troligt är att detta helt enkelt kommer sig av att jag är ganska gammal. Typiskt. Jag som trott att när man fyller ut huden så oerhört väl som jag gör så slipper man rynkor! 

Nåväl. Julie var hur som helst vaken inatt på grund av att hon är förkyld och hade jobbigt med andningen. Nu sover hon som en stock även om hon rosslar så idag får hon vara hemma. Fredrik gick upp till jobbet för att köra frukostpasset men kommer hem lagom till jag börjar så han får vabben idag. Hoppas att det räcker med att vara hemma idag och behandla henne ordentligt med astmamedicinerna, så att det inte blir något långvarigt.
Vabruari börjar bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar