söndag 22 februari 2015

DET VAR HELG EN STUND

Det har varit en härlig helg! Jag visar i lite bilder.
Igår dammade jag av plattången, putsade upp mig och följde med mamma hem till Mattis och Bella. Vi hade en jättemysig dag.
Vi hade med oss lunch, sushi till mig och thai till de andra. Det blev en dag av mycket god dryck, mat och musik. Och mys med min lilla trollunge Elina! Skönt att se att det inte bara är vi som har en tvååring med alldeles för mycket vilja i sin lilla kropp :)
Min fina bror och hans lilla skatt. Vi bjöds på supergoda hamburgare till middag och sen var det dags att åka hemåt. Jag hade lovat att vara hemma till mellon. Julie var laddad för dans och hon höll ut ända tills röstningen var klar, och jag fick dricka lite bubbel med min man.
Idag var det grillpremiär på 207:an! Och Fredrik gör ju aldrig något halvdant så han grillade både till lunch och till middag. Först korv och sen möra fina biffar. Nu får det gärna bli vår på riktigt. Blev så sugen på att göra fint på uteplatsen när vi stod därute idag. 
Eftermiddagen spenderades på jobbet, hur märkligt det än låter. Jag behövde fixa en massa dokumentationer och passade på att rasta Julie där samtidigt. Hon var hur nöjd som helst med att få undersöka min avdelning i lugn och ro.
Nu gör vi ny vecka och den hoppas jag få klara av utan någon som helst sjukdom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar