fredag 27 februari 2015

GYM OCH PUSSAR

Idag kände vi oss bra duktiga när vi drog till gymmet efter jobbet. Det var jag, mamma och barnen. Känns lite motigt på vägen dit, men väl där kör vi på som tusan! Jättestolt över barnen som verkligen gått in för det här, hoppas det håller. Nu har vi kört tre dagar i rad, så ofta kommer vi inte kunna träna i längden, men kan vi hålla det till tre-fyra gånger i veckan är jag nöjd. Däremellan kan jag ta pw's.
Jag tar mina bästa bilder såhär, suddiga och på avstånd. Men kanske blir det bättre.
Mamma och Göran stannade på middag. Fredde helstekte baconlindad fläskkarré, grymt gott.
Och mina tre ljuvliga ungar var glada att ses igen. Imorse när jag talade om för Julie att "idag kommer Gustav och Elvira" då frågade hon, "Ska dom stanna hos oss?" Så rart. Och så gör det lite ont i hjärtat. Hon förstår ju inte alls det här än, var hennes syskon tar vägen varannan vecka.
Mycket pussar och kramar blev det! Även om hon inte var på sitt allra bästa humör. Idag hade hon inte sovit på förskolan, allra första gången det händer. Men hon höll ut till klockan var nästan nio i alla fall.
Måste visa den här också. Fyndade en Ralph Lauren-tröja till Gustav. Kids Brands Store har superrea, då är det svårt att låta bli att handla till märkesinriktad son.
Nu är det sovdags! Vi har genomlidit en seeeeg säsongstart av Let's Dance, det var inte jättespännande. Bättre blir det imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar