onsdag 1 februari 2017

SÅ GICK EN DAG

Vissa dagar, som den här, när man inte har något speciellt inbokat, då känns det mest som att man gör sånt här;
Serverar mat, men framförallt sanerar mat. Hon ska ju äta själv, och visst, hon är god och glad, men det är mycket att städa efter varje måltid.
Och så det här;
Leka och övervaka lek. Och leken när man är snart tio månader består ju till 99% av att riva ut grejer. Hon plockar ur och jag plockar tillbaka - det är vår lek! Och så gick dagen...

Jag fick hem en tröja jag beställt till Julie av en av senaste säsongens Familjen Annorlunda-mammor. Så cool! Jag önskar verkligen att jag kunde sy så att man kunde köpa balla tyger och göra egna kläder till barnen. 
Julie var nöjd! Och passade även på att prova ett par av mina nya stövlar. 

Och så detta;
Alltså Petra, tack för Babblarfilmen! Den går varm här och är så poppis. Funkar varje gång lilla mini blir cranky, då blir det dans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar