tisdag 14 februari 2017

HJÄRTLIGT

Min förkylda lilla minigris fortsätter vara snorig och har idag även kompletterat med hosta. Hon brukar sova middag efter lunch men idag slocknade hon i vagnen redan på vägen hem från förskolan efter att vi lämnat Julie imorse. Jag parkerade vagnen utanför köksfönstret och där sov hon i tre timmar. Tre timmar! Ett sånt monstruöst pass av fritid, jag har väl aldrig varit med om dess like!
Jag hann göra Alla Hjärtanskort till var och en i min familj
Tittade på den här blomman och hann tänka, vad fint det hade varit om vi var en till, innan jag kom på att mitt eget namn saknades.
Jag hann lyssna på tre stycken poddar (Alex o Sigge, Lillelördag och Creepy)
Jag hann äta lunch och jag hann rensa och sortera alla Julie och Frejas kläder!
Ser kanske inte så välorganiserat ut nu heller, men det var katastrof innan. Skönt!

Annars har det varit en hel del hjärtan idag.
Julies smörgås imorse. Hon blev väldigt glad när hon fick den, men hon rörde den inte. Jag har gett upp om hennes frukost.
Lite mellismys.
När jag hämtade Julie fick jag det här hjärtat. Hon hade pysslat med moster Marika.
Och hon blev väldigt glad när det här låg på hennes tallrik till middagen - tänk att jag också hade pysslat!
Elvira och Rebecca fixade lite hjärtligt fika till Farmen, supersöta!

Puss Fredde! Mitt alldeles egna hjärta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar