tisdag 7 februari 2017

IGEN OCH IGEN

Skulle smyga in och ta en bild på mitt rofyllda, vackra sovande barn
och lyckades blända henne med blixten. I sömnen. Så jag smög ut lika fort igen. Men hon vaknade inte. Det gör hon nästan aldrig efter att hon väl somnat. 
Hennes lillasyster dock, cheezus... Jag nattar om och nattar om och nattar om. Och efter tio minuter står hon där i spjälsängen och svajar igen. Upp i famnen, vagga, somna och ner i sängen igen. Vet inte varför hon har så svårt att sova djupt och ordentligt. Förhoppningsvis kommer hon att lära sig det framöver.

Nu ska jag göra något av följande;
Titta klart på The Choice, en lökig film jag började titta på tidigare idag.
Titta klart på senaste avsnittet av Thirteen som jag började titta på igår kväll men ledsnade på reklamen på tv4 play.
Lyssna på senaste avsnittet av Creepypodden som, enligt, lyssnarrecensioner på Insta ska vara riktigt läskigt den här veckan.
Får se vad det blir! Men först; söva om Freja tydligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar