tisdag 28 februari 2017

ÖVERRASKNING OCH ROSA

Imorse när Julie trodde att jag skulle säga hejdå och lämna henne på förskolan överraskade jag henne istället och följde med hennes grupp till Uppgårds gympasal under förmiddagen. Hon blev så glad! Och jag och Freja fick ett par timmars underhållning.
Precis allt var spännande! Ofattbart stora ytor att krypa på, massor att klättra på, barn att titta på och musik att dansa till. No wonder att hon sov gott sen!
Pärlan här ville såklart testa allt hon också.
Här jobbar hon med sin höjdrädsla. Det gick bättre och bättre.
Hopp och studs! Älskar att se henne glad och aktiv.
Vid lunchdags skiljdes vi åt. Julie gick till förskolan igen med sitt gäng och jag och Freja gick hem.
Till eftermiddagen kom mamma och sen även Göran. Gubbarna for en sväng och handlade på Ekerö och sen åt vi middag ihop.
Här riggas det efterrätt. Semlor förstås. Hur många såna har man inte sett i alla sociala flöden idag? Ni slipper se våra.
Här är någon nöjd som fick smaka lite bulle och grädde.
Blev lite full i skratt när jag tänkte på det jag skrev härom dagen, om att Freja inte har så mycket rosa kläder. 
Dessa kommer nämligen på posten vilken dag som helst. Varsin rosa bomber till tjejerna och Frejas första galonkläder inför förskolestarten (hur sjukt att det redan är dags att börja planera för den?! Hon föddes ju nyss!). Rosa och rosa. Så där föll det resonemanget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar