söndag 19 april 2015

SÖNDAGSLUNK

Imorse fick jag njuta av en lång sovmorgon efter att Fredde gått upp med Julie, det var skönt!
Sen har dagen rullat på. Jag har städat, jobbat lite samt hunnit med en lååååång PW. Riktigt skönt väder och behaglig temperatur idag. Elvira kom över för att hämta lite grejer men blev kvar hela dagen. Jag följde henne tillbaka till pappa efter middag och fika.
När resterande barn här var nattade kollade vi på film, The Purge: Anarchy. Helt okej spänning, och klart bättre en den första Purge-filmen.
Nu kör vi ny vecka! Som inleds med avdelningsmöte imorgon kväll. Håller med mina barn - det är mycket möten på vårt jobb...

Har inte tagit en enda bild idag, så jag bjuder på den här gamla godingen. Från vår vigselhelg på Öland. Som jag älskar den här karln! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar