torsdag 23 april 2015

BILDLÖST

Det är lite tråkigt att blogga när jag inte har en enda bild från dagen att bjuda på. Det vet ju alla bloggproffs; det är bilderna som gör bloggen! Men jag har inte fotat nåt alls idag. Det var en otroligt vacker himmel och solnedgång när jag tog min kvällspw, men jag kände inte för att stanna upp och börja ta bilder som ett fån i min ensamhet.

Men, det får jag lov att säga, att det har varit en bra dag. Jag hade en synnerligen trevlig förmiddag på språknätverk tillsammans med Pernilla. Där träffas (represen)tanter från olika förskolor i kommunen tillsammans med kommunens förskoletalpedagog och pratar språkarbete och barns språkutveckling. Lite som ett informativt kafferep. Idag hade jag en egen slot i agendan där jag skulle berätta om mitt uppdrag som testpilot åt Hatten Förlag. Hatten är ansvarig utgivare för Babblarna och materialet kring dem och nu ska nytt material och nya övningar jobbas fram och där är jag delaktig - lite roligt! Extra roligt också att få presentera detta för människor som är uppriktigt intresserade. 

Arbetsdagen avslutades sen med föräldrafika, även det en trevlig stund. Jag trivs oerhört bra på jobbet just nu, det är riktigt roligt att jobba. Bra känsla!

Och imorgon blir det ännu mer påfyllning av de bra känslorna; barnen kommer hem och vi ska ha mysfredagsmiddag med mina systrar med familj, det ser vi fram emot!
Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar