lördag 13 december 2014

TREETIME

Fredrik åkte till IKEA som planerat idag och han kom hem med, i stort sett, allt på min lista. Nu kan jag börja göra en massa fina paket!
Han kom hem med den här också. 
Mitt livs första plastgran. Ett måste, då Julie tydligen får andnöd av äkta gran. Men den var finare än jag trodde, även om den är ganska liten och lutar en smula. Jag kommer sakna doften av en riktig gran, men definitivt inte barren.
Jag skulle bara sätta i ljusen och vänta med pyntet. 
Men det kunde jag ju förstås inte. Glittrar så det förslår.

Älskar de små holkarna som också följde med hem från det billiga svenska möbelvaruhuset.
Nu ska vi bara se om Jullan låter granen, och framförallt pyntet, vara ifred.
Hon tog en stol och satte sig såhär. Så vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar