lördag 13 december 2014

ALL I WANT FOR XMAS

Jag är, för en gångs skull, klar med Fredriks julklappar i såhär god tid. Vet inte om det hänt förut.
Men han har inte handlat än, och han verkar heller inte ha nån aning om vad han ska ge mig. Igår kväll när han kom hem från jobb-julbordet ville han ha förslag på vad jag önskar mig. Allt jag föreslog tyckte han dock var tråkigt, men till sist kom jag på det ultimata. 
Vi räknade lite på summan av mitt önskemål.
Strax under 60 papp. Känner att jag vore värd det. Faktiskt.
Det jag önskar mig är att få åka till Las Vegas och sen den show min husgud Reba McEntire ska göra där från juni nästa år tillsammans med Brooks & Dunn.
Vilken dröm det vore! 
I de där 59 000 skulle det då ingå flygbiljetter, boende tre nätter på Caesar' Palace (där showen är) samt själva biljettpriset (som är den lilla summan i det här sammanhanget) och en lagom dos spendingcash. För två. Fullkomligt rimligt, inte sant?

Santa, I've been really really good this year.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar