lördag 20 december 2014

SYSKONKÄRLEK OCH JULSTÖK

Igår när jag var i Vällingby och shoppade längtade jag mest hem till Jullan. 
Idag när jag var på Ekerö och skulle handla lite till, då fick hon följa med, men jag kom snart att ångra det också. 
Ser ni henne? Det finns MÅNGA gömställen på KappAhl...hon var överallt! Men lite fick jag gjort i alla fall. Tråkigt är dock att Julies åksjuka verkar ha blivit värre. Vi kan inte åka långt alls innan hon får kräkpanik. Värdelöst.
Annars var hon en lycklig tjej imorse när det uppenbarades att Gustav och Elvira hade kommit hem under natten. 
Å vad de har haft det mysigt idag.
Syskonkärlek på riktigt.
Vi har haft mamma/mormor här nästan hela dagen. Måste ju ta igen en veckas förlorad umgängestid! Jag har fått en massa bilder på barnen från resan, lägger upp några här imorrn tänkte jag. 
Mer julstök! Fredde har gjort knäck. Och han gillar ju stora grejer, min man, så de små fjuttiga knäckformarna ratade han och använde de här kakformarna istället. Man får dela knäcken med en vän... 
Jag gjorde min stående julklassiker, snickersbitar. Så lätt och så gott. Vi håller på och jobbar fram en julgodisbuffé. Ser fram emot julafton, ska bli så mysigt att få vara här med så många av våra kära <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar