söndag 28 december 2014

TIPS!

Nu ska jag tala om att jag fick en sån grym julklapp av Fredrik. Jag fick flera fina saker, men den här är jag allra gladast för.
Det kan definitivt vara den mest osexiga present jag nånsin fått, men maj gadd så bra den är! (OCH jag hade önskat mig den, annars hade det ju kanske varit en lite dryg julklapp från sin make...)
Jag tycker att det är så otroligt tråkigt att fila fötterna och det blir sällan så bra som man vill, oavsett hur länge man håller på. Den här tiden på året dessutom, den är ju inte pangbra för huden någonstans på kroppen. Så tänker man att hey, det är lång tid kvar innan man ska krypa ur idet och visa upp sina bara fötter för nån utomstående så man låter saker och ting bero litegrann... Nåväl, ni förstår kanske, jag hade inte världens mest smootha hud på fötterna när jag fick den här elektriska fotfilen.
Men nu! Efter två omgångar med den har jag absoluta babyfötter! Den är som en dröm, och fort går det!
Så jag rekommenderar alla som vill ha fina fötter och har bättre saker att göra med sin tid än att sitta och harva med vanlig fotfil att skaffa sig en sån här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar