söndag 7 december 2014

ANDRA ADVENT

Såhär mysigt hade vi det igår. Jag, Elvira och Julie bakade pepparkakor tillsammans med Petra och Nowali. Lite lunch, glögg och en massa lek och prat om allt och inget blev det också. 
Fixade en del packning till Gustav och Elvira också. De åker till Lanzarote på fredag tillsammans med mormor och Göran och resten av mina mostrar. Nettan fyller 50 och det ska firas på lite varmare breddgrader. Men jag stannar hemma :(
Idag var det meningen att jag och tjejerna skulle åka på 2-årskalas hos mitt lilla hjärta Elina. Men i Brommaplan började min lilla åksjuka unge kräkas så vi vände hem igen. De andra fick åka utan oss. Vi har mest hängt i soffan idag. Igår fick Julie se Frost för första gången. Tyckte det var så roligt att hon gillade den. Nu har vi sett den sex gånger till och det är inte riktigt lika roligt längre. Men det är väldigt rart när hon sjunger "let it koo, let it koo" :)

Nu gör vi kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar