fredag 19 december 2014

TOM I BOLLEN

Idag drog jag raka spåret till Vällingby när jag slutade. Jag hade några klappar kvar på min lista att köpa, samt födelsedagspresent till min syster Marlene som fyller 23 på söndag.
Men jag blev liksom helt tom i huvudet när jag kom dit. Trots att jag hade en lista. Hämtade ut ny medicin till Julie på Apoteket, tog en sväng på ÖoB och handlade lite julgodis och schampon och sånt. Hittade en tröja till mig själv på KappAhl, present till Mallen och lite småsaker men jag ville mest bara åka hem. Hem till familjen och fredagsmyset. Så jag har fortfarande klapparna till vårt julklappsspel kvar (två stycken á 100kr) och ett par grejer till Gustav. Får se när jag får tid till det.

Nu sover Julie och vi ska se ett par avsnitt av The Walking Dead. Och vid 23 kommer mina barn hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar