måndag 22 december 2014

BRING IT!

Ååå! Bara EN dag kvar till julafton och jullov! Som jag längtar efter ledighet.
Idag var Julie med mig på jobbet. Det var väldigt lugnt på förskolan. Fredrik hade fullt upp dock, julbord till lunch. Men eftersom det var så få barn på plats fyllde vi upp med våra fem egna över lunch. Mysigt att få möjlighet att äta jobblunch tillsammans med både man och alla barn! Och syster! Marika och jag jobbar ju ihop.

Suddig bild på glad unge. Vi tog en sväng i skogen på förmiddagen, jag, Marika och fem barn. Vi gick till bäcken och fiskade haj (det är en sån Julie fått upp, därav glädjen). 
Efter jobbet åkte Fredde iväg för att handla sina sista klappar. Jag gick hem och styrde upp barn och middag. Jag lagar mat så sällan att jag kände mig tvungen att ta en bild.
Kycklinggryta. Med champinjoner till barnens förtret.
Men nu är vi redo! Alla klappar är inslagna och Fredrik har gjort olika sillar halva kvällen. Bring it on xmas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar