lördag 27 december 2014

MALIN - SEXOLOG

Jag köpte en försenad julklapp till Fredrik idag också. 
Även om jag tror att den kanske passar bättre på mig. Men ändå, i förlängningen, en present till Freddan ;)
Aftonbladet har under ett par dagar haft nån Plus-artikel (dvs man måste betala för att läsa den) om "Hur man hittar lusten i vintermörkret". Vi fnissade lite åt det. Hur svårt kan det vara? Utan att utge mig för att vara nån sorts rådgivare, eller dela med mig allt för mycket av privatlivet, men är inte den här säsongen alldeles ypperlig just för lusten? Det är mörkt och det är kallt, och man gör ju inte annat än tänder stämningsljus och myser i soffan. Man har ju dessutom en hel del extra ledighet och det skadar ju inte när det gäller att lätta på stressen. Och så är ju juletid dessutom a time for giving ;) 
Så! Lätt som en plätt! Förutsatt att man a) är grundläggande attraherad av sin partner och b) (eller jag vete fan, den här borde kanske komma först) lägger bort telefonen. Det är skitsvårt att få till det med två skärmar emellan.

Nu har jag sparat er pengarna för den där artikeln. Varsågoda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar