söndag 17 april 2016

TIDEN...

Tänk att jag födde den här lilla pärlan för en vecka sen. Här är hon alldeles färsk och mosig och ihoptryckt. Och varm och gosig i pappas famn. 
Den här veckan har gått så otroligt fort och jag vet att detsamma kommer gälla för tiden vi har framför oss. Spädbarnstiden säger bara swish, så är den förbi. Jag försöker att njuta och bara vara i stunden, att inte tycka något är jobbigt, för jag vet ju att snart är det över. Och det här kommer jag inte att få göra fler gånger i livet. Då är det inte så kinkigt, det här med dålig nattsömn till exempel. 
En vecka gammal och redan en perfekt liten människa som har mitt hjärta i sin lilla hand.
Fler presenter har hon fått idag också. Marika och Monica var här en stund på eftermiddagen.
Av Monica fick Freja det här gosiga lammet med inbyggd vetevärmare i rumpan. Julie tyckte dock att den var väldigt fin och kommer nog att adoptera det en stund.
Och min coola rockersyrra hade såklart köpt ett rockerplagg. Grymt cool overall! Min lilla bortskämda loppa - presenter varje dag! 
Nu ligger hon i min famn och snörvlar. Snoret vill inte ge sig, blir spännande att se hur natten blir. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar